Hanımlar merhaba 2 ay 23 günlük bebeğim var. Doğduğundan beri meme ve mama beraber ilerliyoruz bugune kadar iştahla mama icen çocuğum 3 4 gündür biberonu çiğniyor oynuyor itiyor zorla iciriyorum mama reddi olsa sağdığım sütü de içmiyor biberon reddi mi yaşıyorum biberonu da reddederse nasıl ilerlerim bilmiyorum bu durumu yaşayan var mı? Cidden yoruldum meme icin hic pes etmedim hep uğraştım sallanarak yürüyerek emziriyorum geçer mi 😔