Kızlar normalde hiç kullanmıyordum ama evde bulunduruyordum bugün sabahtan beri çok huysuzdu hiç durduramadım 1 çay kaşığı verdim 5-6 saat önce sonra çok güzel uyudu sakinleşti biraz dışarı çıkarttım aksi gibi yağmura yakalandık her yer sel oldu ıslanmadı kapalı bir yere geçtik dinene kadar ama soğuktu eve geldiğimizden beri hapşırık ve biraz öksürük başladı gece uyutmadan önce hastalanmaması için 1 çay kaşığı daha versem mi acaba günde 2 defa ağır mı gelir dediğim gibi 3 aylık daha bugün ilk kez kullandım hasta olmadan önlem alayım diyorum