İçimi dökmek istiyorum başka türlü rahatlayamam sanırım. Bebeğim 3 ay 1 haftalık ve bir kaç gün önce şehir değiştirip annemlerin yanına geldik, bize de ona da değişiklik olur diye ama ona iyi gelmedi sanırım. Huysuzlaştı iyice. Uykuları çok hafif. Kundak yapmadan uyumuyor. Eliyle yüzünü gözünü ova ova uyandırıyor kendini, bir de gaz sancısı üstüne eklenince eli kolu rahat durmuyor. Gündüz o eller hep ağızda. Hem meme, hem mama veriyoruz,ellerini ağzına sokup sokup öğürüyor adeta. Uykusu var ama gündüz 30-40 dk ancak zorla uyuyor. Uyanınca da sinirleniyor. Buraya gelmeden hafif hafif baş kontrolü sağlamıştık ama bir iki gündür kucaktayken sağa yatırıyor kendini. Tummy time aktivitesinden artık yıldımmm, ne o istiyor ne de ben. Yaptırırken karnıma ağrılar giriyor. Huy değiştirdi adeta. Memeyi ağzına ver sabaha kadar bana mısın demez öyle durur. Ne bileyim sizinkiler nasıl,yoksa benimki mi böyle stres oldum artık. Yorgunum, keyfi yerinde olsun istiyorum. Buraya gelmeden rota ve menenjit aşılarını da olduk onların etkisi bir hafta sürmez diye düşünüyorum.