M-emine merhabalar!
Bana da aynısını söylediler, yeni doğan normal, mide ilaçları ve antibiyotikler kullanıyorsun normal dediler (ki doktorlar emzirme doneminde olduğumu bildikleri için ona uygun ilaç yazdılar). Mama kullanıyor normal dediler… Yani hersey normal ama alerji ihtimali anormaldi. Ek gidaya gecince belirtiler şiddetlendi ve bende yaşadığım ülkedeki doktorumuzla kontakt kurdum, muayene ettiler, Bi sure özel mama ile beslendi ve ek gida da alerjiden suphelendigim besinleri kaldırdık. Yani yumurta ve süt proteini içeren tüm gıdalar. Cocuk normale döndü, bidaha kusma, ishal, pişik, egzama gelmedi taki diyet açana kadar.