Deletedmom387 Laboratuvarbebegi1 benimki 3.390 doğdu 1 aylık 4.700 dü doktor şişirmişsin çocuğu demişti özeldeki doktorda anne sütüyle böyle olmaz doğru söyle demişti
Tosbigim Her ay 1 kilo alsa yeterlidir.. güzel kilo almış.. diğer bebeklerle kıyas yapmak mümkün değil her bebek farklı..
Laboratuvarbebegi1 Deletedmom387 ama çok zayıfladım başım dönüyor hep halsizim yediklerim hep ona gidiyor sanırım
Hiranur1905 Laboratuvarbebegi1 bnim kızım 4115 kilo doğdu bir aylikkn 5100 su sutum olmadığı için mamayla besledm
Papatyack Laboratuvarbebegi1 mamayla mı besleniyor ? Mamayla besleniyosa yeşil kaka sindiremediginfen olur diye biliyorum
azzzra Laboratuvarbebegi1 sadece anne sutu aldiysa masallah cok iyi kilo almis, doktorlar anne sutuyle alinan kiloya hicbir zaman cok demiyorlar, bebek icin hic sorun olmuyor