Minikbiiranne Burnumun estetik olduğunu söyleyenleri selamlayarak giriyorum konuya 😂 Maşallah Allah’ım çok güzel bir burun vermiş,1.69 boyundayım. 59 kiloyum ve bacaklarım gayet düzgün. Zamanında ve şuan çok spor yaptığım için olmalı🧿 Hiçbir zaman estetiğe ihtiyaç duymadım,sağlık için dahi olsa yaptırmazdim herhalde..protez vb tabiki Allah korusun herkes sağlıklı olsun. Estetik yaptıranlara tabii saygım var, tercih meselesi. Sadece dişlerim biraz problemli çünkü küçükken emzik çok emmisim bu yüzden yapısı biraz bozulmuş dişlerimin ama takmıyorum. İlerde belki düzelttiririm bilemiyorum. Her halimle kendime aşığım ❤️