Kızlar bebeğim 3,5 ay boyunca zar zor emdi ama iki hafta önce artık tamamen emmeyi bıraktı sağım, süt artırıcı takviyeler her şeyi denedim ama olmadı sütüm kesildi mamayla devam ediyorduk bugün 4 aylık oldu üç beş gündür günde toplam 400 cc anca içiyo içmiyo doktor günde 1.000 cc içmesini söylemişti. Son iki gündür çişli bez sayısı da azaldı nedenini bulmak istiyorum. Neden olabilir sizce? Mama mı değiştirsem? Biberonun ucunun ısırıyo sürekli emmiyo eller ağızda salya var doktor kabarmalar da gördü dişin erken gelebileceğini söyledi. Tetagil alıp kaşıntıyı gidersem beslenmesi normale biner mi. Aç kalacak diye üzülüyorum