Melike_ikra nehirbebek137_ normal canım benim kızımda öyleydi doktoru aşının tuttuğunu söyledi şimdi yavaş yavaş kayboluyo her bebekte farklı oluyormuş
Melike_ikra nehirbebek137_ ay pardon ben yanlış anladım doktor patlatmıyor kendiliğinden patlıyor saten