Merhaba bende 33+4 de doğum yaptım 1680 gr doğdu 33 gün sonra 2030 gr olarak teslim ettiler. Şuan 14 aylık olacağız bir hafta sonra 7950 gr boyuda 69 cöm 🥲. Mama vermedim hiç emziriyorum. Ek gıda pek yiyesi yok iştahsız bir bebek. Deniyorum sürekli ama bilmiyorum ne yapacağım yoruluyorum çok kıyaslama yapıyor etrafımdakiler. Hasta zaten bu aralar ateş ishal kusma hepsi var. İştah sıfır. Allah yardımcımız olsun. Ne yapacağımı şaşırdım 🥹