esrayigitalpaslan Kızlar ya 3 gundur oglumun bezınde pembe leke goruyorum bıgun bıseymı degdı felan dedım gectım ama 3 gun oldu bu sabah yıne gördum basınıza boyle bısey geldımi bilginiz varmı