pinarkaba Kızlar bebegım 3ay 8 günlük ve kilosu 4800. 2400 doğdu ama normalden çok zayıf ne yapmam lazım acaba
esraselsl Neye göre normalden zayıf dediniz anlamadım ama doğum kilosunu ikiye katlamış 3 ayda daha ne olsun. 5-6 aylarda doğum kilosunun iki katı olması normal kabul ediliyorken sizinki iyi kilo almış
pinarkaba esraselsl ya bana göre de çok şükür ıyı ama çevreme sorsanız küçük kız zayıf bakmıyor musun vs benı mahvettiler ya
esraselsl pinarkaba bilerek aç bırakıyorum deyin 😅 milleti takarsak kafayı yeriz doğum anından itibaren susmazlar çok bilen kendi doğursun ona saklasın fikirlerini