Bebeğim 3 aylık hep sağ tarafına yatıyor o yüzden kafasının arkası ona göre şekil alıyor. Her ne kadar uyurken yönlendirmek istesemde ya uyanıyor ya ağlıyor. İster istemez kafama takıyorum öyle kalacak kafası diye.Benzer durumda olanlar neler yapıyor?