Sukufem merhaba 👋
14 aylık oğlum var. Benim de ilk çocuğum. Benim dikkat ettiklerim herşeyi yaparken tane tane tek tek açıklıyorum. Bazen aynı şeyleri tekrar tekrar söylüyorum. Etrafımızda olan çoğu şeyi anlatıyorum ona. Adı ne ne işe yarar vs. Dil gelişimine katkısı olduğunu düşünüyorum hemde belki anlıyordur ne demek istediğimi :)
İnce motor becerileri içinde üst üste koyma, iç içe koyma, iç içe kutuları çıkarma gibi oyunlar oynatıyorum.
Parkta vs başkalarının eşyalarını almamasına, insanlara davranışlarına dikkat ediyorum. Sürekli uyarıyorum kötü bi davranış olursa.