Kızım 3 yaşına girecek 1 yıldır hep kakasını tutar haftada 1 yapardı bezi bırakalı 1 ay oldu kaka tutma 9 günü filn buluyor 2 kere lağman yaptım onuda yapmak istemiyorum böyle birşeyle karşılaşan yada bi bilgisi olan varmı ne zaman bitiyor doktorlar bu zamanda çok normal ayrılmak istemiyor diyor kızımada hadi yapalım diyorum korkunç diyor istemiyorum diyor😔😔