Kızlar sleepy kullanıyorum normalde 5 numara kullanıyoruz sıkıntı yok aldıklarım hep oluyor aldığımız yerde kalmamış eşimde şokta almış aynı numara evdeki beziyle karşılaştırdım elim kadar 3 numara ancadır olmadı oğluma etiketi mi yanlış basılmış anlamadım fişi duruyor sadece paketin kenarından yırttım götürsek değişim yaparlar mı böyle hakkımız var mı