Enerjikmom önceden eşime söylemiyordum. 20 gr biriktirdim maaşımdan arttıra arttıra, gün geldi 0.5 gram ala ala. Sonra 10 gramdan iki tane ajda alıp eşime söyledim. Eşim şok 😄 sonra eşim de birikim yapıyormuş o da cartier alıp sürpriz yaptı. Birikimleri birleştirdik, iki tane altın gününe girdik ikimizin ailesiyle de. Altın günüyle daha iyi birikim oluyor 😄