canimanne06 Parklardakine biniyor evin yakınında dönme dolap var eski tarz adam çeviriyor seni götüreyim mi diyorum istemiyor geçen de vardı götürdüm binmedi şimdi de ıhıh diyor istemiyor. Yani çocuklar reddetmez diye düşünüyorum böyle bir şeyi o yüzden tuhaf geliyor 2 buçuk yaşında
1zeynosileannis canimanne06 kaç yaşında ki normal bence istememesi hoşuna gitmemiştir korkmuştur belki
canimanne06 kuzeyimoglum 2 buçuk yaşında parka gidelim diyorum ıhıh diyor ama gidince oynuyor ne bilim
morrrrengiiii belkı ıcınde kendını güvende hıssetmıyo olabılır benim bebeğimde öyle parkta ki salıncağa bindirip biraz sallayınca hoşnut olmuyo yüzü asılıyo devam edince aglıyo, ama kayarken falan ya da parkın ıcınde gezerken gayet mutlu