Size bir fikir danışacağım kızlar. Bizim evimizin hemen önünde park var her gün gidiyoruz git gel bir aile ile tanıştık bebeklerimizin arasında 10 gün var tam akranlar yani. Her gün her gün çocukları sahiplendik beraber oynuyorlar eşim onun oğluyla ilgileniyor o bizimkiyle falan eşim varken ben gitmiyorum pek akşam bazen çalışıyor havalar sıcsk diye tek götürüyorum. Eşim olmadığı akşamlar yanlış anlaşılırım diye korkuyorum geçen kadının birisi nerden taşınıyorsunuz diye sordu bende parktan dedim laf söz olur dedi. Akşam oluyor oğlumu götürmek istiyorum huzursuz oluyorum onun dışında en yakın park 20/-25 dk yürüme mesafesi gidemiyorum . Eşiyle de hep sohbet ediyoruz bazen oda gelmiyor 7 aylık hamile. Yanlış mı düşünüyorum. Çocuklarımız hep beraber oynuyor bayağı alıştılar birbirlerine sarılıyor öpüyorlar ikiside 20 aylık. Yorumunuzu merak ettim. Dışardan kötü mü görünürüz cidden