Mcnnm7 Bebeğim emmeyi bırakalı 6 ay oldu onun öncesinde de sağma yapıyordum az az geliyordu sütüm az geliyor diye sağmaya bıraktım mama da içiyordu zaten 6 ay sonra elimle sıktım krem gibi geldi normal mi acaba
defnemiraybebek Mcnnm7 benim de aynı bacım bebeğim 8 aydır emmiyor ve sağım yapmıyorum ama elimle sıkınca hala süt geliyor
Themom_ Mcnnm7 prolaktin hormonunuz yüksektir doktora gidip ilaç kullanmanız gerekiyor. Ben bekarken geliyordu doktora gittim ilaç kullandım. Sonra evlendiğimde de geldi 60 çıktı değerik hamile kalmaya engelmiş 6 ay yine ilac tedavisi olmustum
Mcnnm7 aysen_388 bende bilmiyorum ki benim ki de sarımsı beyaz gibi böyle yoğun bü süt krema gibi yapışkan ama krema kadar da yoğun değil sizin nasıl kaç ay oldu emmeyi bırakalı bebeğiniz peki