Kızım 10 gün sonra 1 yaşına giricek henüz bişey yok elinden tutunca yürütüyoruz dengesini sağlayamıyor dik durması için emekleme zaten olmadı sıralamada yok sadece elinden tutunca yürüyor acaba nezaman pıtı pıtı yürüyecek meral ediyorum ve sabırsızlanıyorum sizinkiler nezaman yürüdü var mı benimle aynı durumu yaşayan