Merhaba sevgili anneler...
2 aylık ikiz kız bebeklerim var .bir tanesinde inek sütü alerjisi çıktı .annesütü+mama ile besliyorum mama(sma) kullanıyorum .
doktorum ineksütü içeren hiçbirşeyi tüketme dedi ayrıca özel mama vereceğini söyledi.fakat diğer bebeğimde var . Başına böyle birşey gelen varmı nasıl bir yol izlediler .