UrbanMom mematiii cevremdeki ikizler burcu olanlarda oyle ama aldigim yorumlara gore ne dengesizligim ne iki yuzlulugum var 😁 pratik zeka, cok konusma, dedikodu sevme özelliklerini almisim ama 😁
mematiii UrbanMom ajaja iyi ozaman canım vallaha boşver nederlerse desinler.Banada ketum diyorlar burcımu diyince soğuk nevale gibi mesela ama öyle değilimdir.Sevmediğim için öyleyim diyorum.Bşrde ters bakarım 😂😜
ladymoms_ mematiii başak burcu kadınıyım yukselenim akrep yeri gelince çok iyiyimfir yeri gelince dünyanın en serefsiziyimdir adamına gore başaklar beni iyi bilir yeterki delirmeyelim onun dışında çok iyi insanlarız 🤣
mematiii Snp57asel @kizinaasikbiranne @burcui89 @Feyzosumunannesi @dilara6767 @Deletedmom_223 tüm terazileri buraya topladım gerisi sizde😂
MissPhalange mematiii ikinci ikizler geldi🙋🏼♀️😅 Söylemeden geçemeyeceğim, ikizler burcu iki yüzlü değildir😅