Merhaba arkadaşlar bugün 6 aylık göz muaynesi yapıldı numaraları 2.45 çıktı doktor bormaldeğer dedi fakat 1sene sonra tekrar geliceksin dedi daha düşük değer çıkmazsa çağırmıcaktım dedi ama değerler böyle kalırsa gözlük kullanma ihimalin olabilir dedi bu değerler normal değerler fakat geçmeyen oluyor dedi öyle durum yaşayanlar varmı