12 gün önce sezeryan doğum yaptım dün geceden beri ateş üşüme titreme ve baş ağrısıyla savaşıyorum bu sabah 40 derece ateşle acile gittim crp çok yüksek çıktı bana ilaç olarak 1000’lik klamoks antibiyotik vermiş. Emzirdigimi söyledim bebek için sorun olmayacağını söyledi ama içim hiç rahat değil daha önce emzirme döneminde antibiyotik kullandınız mı böyle bi sorun yaşadınız mı?