CaninannesiCemre Merhaba memeyi bırakalı bir hafta oldu, buradan paylaşmak istedim sürecimizi, siz de yazmamı istemiştiniz😇 ayın 13ünde diye karar vermiştim öğle uykusundan uyanınca sabır taşı sürecektim, öncesinde tabi ön hazırlığını yapmıştım hatta aylar önceden hikayeler de anlatıyordum ben memelerin bir gün biteceğine dair, beş gün önce de gün saymaya başladım, 5 gün kaldı memeler acıyıp bitecek gibi konuştum oğlumla, bir gün öncesinde de uçları çok acıyordu aa bak acıyor uçları heralde tadı da değişecek dedim, 13ünde öğle uykusundan uyandığında memeyi istediğinde sabır taşı sürülmüş şekilde açtım, önce sağ memeye ağzını değdirdi yüzünü buruşturup çekti solu denedi aynısı olunca kapattı, şaşırdı ama bozuntuya vermedi, aradan zaman geçince biraz memeye ne oldu diye sordu ben de tadı acıdıysa demek ki artık bitmiş annecim dedim, gün içinde birkaç sefer daha böyle istedi kokuyu alınca uzaklaştı, ilk birkaç gün de aynı şekildeydi sonra meme dememeye başladı, yine arada aklına geliyor kendisi meme acıdı diyor, ilk günler benimle çok zaman geçirmek istedi yanımda kucağımda olmak istedi, mümkün olduğunca destek oldum, memeyle uyuyan bir çocuk olduğu için uykular zor oldu en çok bizim için, uykuya dalmakta biraz sorun yaşıyor ama uyku da bir alışkanlık zaman içinde değişecektir. Yani şükürler olsun 1 haftadır emmiyor oğlum size de güç olur inşallah 🙏🏻 Benim oğlum kadar düşkün çocuklar da bırakabiliyormuş😇