crybaby aynen canım ben dişimi sıka sıka bile verdim resmen emzirirken kazağım var ya bak tişörtümü sıktım ısırdım öyle verdim yani bazen ağladım hatırlıyorum ama gerçekten geçiyor hani iyi ki sıkmışsın diyorum şu an gerçekten çünkü şu ikisi çok şükür emiyor ben diğer bebeğine çok zorlandım yani mumu vermek çok zor ben diğer bebeğine çok zorlandım yani mama vermek istemiyorum hem sağlıklı değil hem de zor gece kalkıp vermek çok zor olur en azından emzirip yatırıyorsun kendi doyuyor sen rahatsın sağlıklı bebeğin daha güzel gelişir İnşallah çok çok çok çok çok çok çabuk iyileşir yine de hani kremler varsa sür belki ben sende fayda eder bilmiyorum ben hametan sürdüm Fito sürdüm madecassol var ondan sordum işte zeytinyağı sür böyle bunları ara ara her emzirme tabii ki Sille ya da yıka ben yıkamıştım hem sen de rahatlıyorsun hem bebek de temiz temiz emmiş oluyor İnşallah geçer hadi geçtiğnde haber ver bari