Merhabalar göğüs uçlarım çok yara oldu dün cildiye doktoruna gittim ve gümüş nitrat çubuğu ile çatlakları yaktılar. Fakat asıl mesele ondan sonra başladı bebeğim sürekli emmek istediği için göğüs ucumdaki yaralar soyuldu sulu açık yaraya dönüştü doktorum hametan sür dedi sürüyorum ama emzirmek ölüm gibi Şuan. Başına gelen var mı bu deneyimi yaşayan paylaşırsanız çok sevinirim 🙏