Eskişehir için 13 bin çok makul geldi. Çıkmak durumunda kalsanız 13 bine bile bulamazsınız belki, kaldı ki taşınma masrafı, diğer evin depozitolu, aidatı çok çok fazla tutar. Bilecik’te oturuyorum burda bile 13e kira çok zor ya da çok eski evler. Geçen sene 12ye oturan arkadaşlarım var. Ev sahibi olmakta, kiracı olmakta çok zor.