Merhaba arkadaşlar bi konuda bilginiz var mı danışmak istedim şuanki evimde 3.senemolacak zam zamanı geldi ev sahibim 5.500 olan kiramı 13 bin yapmak istiyor tabi ki biz çok fazla dedik mahkemeye verirm dedi git ver dedik tüfe ye göre 9 bin kadar yapıyo zam lakin şöyle bi problem var ilk sene sözleşme yaptık bidaha yapmadık ama ben o ilk sözleşmeyi bulamıyorum mahkeme bunu bizden ister mi sözleşmenin olmaması bi sorun oluşturur mu sözleşme yok diye mecburen o 13 bini kabul mu etmeliyiz napmalıyız bilemedim bilgisi olan var mı avukat falan varsa bi yardımcı olursanız çok sevinirim