Ben her öğünü veriyorum ama yemiyor maalesef 1 yaşında bebeğim diş dönemine girdik iştah sıfır kahvaltı 3 kaşık anca yedi öğlen hiç çorba verdim ondan da 3 kaşık zorlaaa anne sütü yetmiyor ama geçiyor çok yıprattım kendimi yemiyor diye zayıf da bir bebek ama napalım yemeyince yemiyor