Ruvdem kesinlikle öyle ben bundan çok güzel arkadaşlıklar bile edindim hala görüştüğüm hatta araştığım. Uzun süredir girmiyorum çok zorlu bir tuvalet eğitiminden geçiyoruz zorlu gerçekten oğlum inatci babası da öyleymiş ve tıkandığım zamanlar çok oluyor o kadar kitap okuyup araştırdım hazırlandım oğlum hazir olmasını bekledim çok güzel biliyor tutuyor yapmıyor bakicidan ayrıldık onu özlüyor çoğu zaman ve tıkanıp kalıyorum ilk defa insanız anneyiz ama insanız sinir haliyle kızdım ve o kızmaya günlerdir uyuyamadim buradan öneri almak istedim bu hanım efendi beni canı bir anne olarak yorumlayıp yargılayıp üstüme geldi kimin ne haddine annelik sorgulamak en çok onaylamak onaylamak da düzgün bir üslupla birbirimize tecrübeden yararlanıp yazıyoruz. Fakat bu hanım herkesi azarlıyor kendisini kaleye annesi ilan etmiş mükemmel anne Allah bilir hayatında kitap okumamış bitki sevmemiş birisi. Fakat unutmasın her süreçten herkes geçecek. ♡