Yyagmur3 alparslan3737 2. Ve 4. Aylarda yaptırdık 2 doz. Bence yaptırılmalı. Aşı bile tam anlamıyla korumayabiliyormuş ama yinede hafif geçirmesini sağlıyormuş. Rota virüsü duyduğum kadarıyla tedavisi ve iyileşmesi baya zahmetli bir hastalık o yüzden yaptırılmalı bence🌿
yokcanimbenalmiyim Bence yaptırılmalı. Kızım aşıdan sonra rota virüsü geçirdi ama sadece ishalle atlattık. Ateş, halsizlik vs olmadı