serra0 şöyle benim bebeğim 2450 gram doğdu 17 gün küvezde kaldı küvezden çıkarken 2550 Gr di ama doğduktan sonra yaklaşık 300 350 gr verdi küvezdeyken yani 2100 gr düştü yani 1 ayda küvezi de sayarsak 1 kilo 100 Gr kadar aldı 2 gün önce 3150 Gr di kilosu yani oğlum emiyor ne kadar emiyor bilmiyorum ama kuvezdeyken günlük 300 CC kadar içiyordu eve çıktıktan sonra ne kadar emiyor şu an bilmiyorum çünkü sagmiyorum ama doyuyor çünkü kilo alımı iyi 2 haftada 600 Gr almıştı en son yani küvezden çıktıktan 2 hafta sonra cisli ve kakali bezde günde en az 7 kez yapıyor bazen 8 oluyor ben böyle anlıyorum doğduğunu yani kilo alımı iyi ve cisli bez sayısı iyi haftada 200 250 Gr alması doydugunu gösterir demişti doktorum bu arada her memeyi 10 dk civarı emiyor toplam 20 dk yani bu arada ayda 800 900 Gr alıyorsa çok iyi mamaya gerek yok