Babyyyyyy Kızlar 10 gün oldu doğum yapali kanama kesilmişti ilk gün rahim toparlayici serum vermişti kesmişti kanamayı iğne kan sulandiri fln vermisti doktor 2 gün kullanmadm bugün kanama Oldu bu normalmi kızlar
Gldekpnci Babyyyyyy 30 gün boyunca kanamam olmuştu lohusasın 40 gün boyunca normal kabul edılır çok aşırıya kaçmadığı sürece tabi benim bilgim bu şekilde doktoruna danış en iyisini o bilir
Babyyyyyy Gldekpnci bende kesilmişti bir damla bile gelmiyordu Korse Takiyorm Uyuyim dedm Altimada kanama yok die bişi takmamistm Bı baktm bişi gelyor Gittim Kanamis su gibi Sasirdm
Gldekpnci Babyyyyyy o öyle olur kesilir gibi olur bi bakmışsın devam ediyo dedıgım gibi 40 gün boyunca ara ara gelmesi normal
Babyyyyyy Gldekpnci ay iyi bağrı korktm acikcasi Çünkü çok kanama olursa gel demişti Bugün kanama yoktu sağlık ocağına gittim sordu kesildi dedm beklenen durum demişti korse taktım az yarım dedim baktm su gibi kanama gelyir
Gldekpnci Babyyyyyy sezeryan doğum sanırsam kanama şiddeti fark eder mi bilemiyorum ama ben normal doğum yaptım ve aşırı kanamam olmuştu sonra git gide azala azala bitti 30 gün sürmüştü