Kızlar bebeğim 3 gün sonra tam 3 aylık olacak emmiyor sadece mama yiyor bı iki gündür çok iştahsız bu gün hele hiç bişey yemedi mamayı ağzına sokunca bir iki kere çekiyor ağlamaya basliyo sanki kötü bişey içiyor gibi yemediği için de çok huysuz sürekli mizirdaniyor. Ne yapmam lazım nasıl aşarim bu problemi yaşayan oldu mu