Minikkoalam0404 size tavsiyem karpuzu bimden alın sosyal medyadan sayfasını takip edin kg şu 9 tl ye kadar düşüyor bu yaz bimden 10. Karpuz alışımıź daha 1 tanesi bile kelek çıkmadı hepsi bal gibi kipkirmiziydi geçen senede hep bimden aldık a 101 den ben almıyorum bir dönem çalıştım alanlarda memnun değildi. Geri iade olmadı ama hiç çalıştığım zaman o yüzden o konu hakkında biraey diyemem pazardan alınınca hani kelek çıkarsa getirin diye satıyorlar ya o zaman götürürüm ama market için aynı şeyi söylemem sonuçta kamyon veya tirla bir yerden gelip şubelere dağıtılıyor onlarda bilemez nasıl olacağını