3 tane anestezi iğnesi olmama rağmen dişim uyuşmadı dolgu vardı sökülüp kanal tedavisi olacaktım ama uyuşmadığı için işlem iptal oldu doktor antibiyotik kullan sonra gel yine bakalım dedi ama enfeksiyon yokmuş antibiyotik kullanmam ne kadar doğru olur ve neden uyuşmuyor bilgisi olan varsa allah rızası için bi yol göstersin kafayı yiyeceğim ağrıdan