13 aylık bir kızım var iştahı neredeyse hiç yok. Ve bu duruma biraz canım sıkılıyor emziriyorum bu aralar memeye bayağı bağlı 🙃 Bin bir türlü numaralarla anca kahvaltıda 3-4 lokma yiyor. Kendisi yiyince daha çok hoşuna gidiyor ama son zamanlarda kendiside yemek istemiyor. 1 hafta öncesine kadar hastaydı bayağı ishal kusma vs vardı. Hastanede kilosuna baktılar 8 kilo 700 çıktı 😓😓 9. Ay kontrolunde 8 kilo 500 çıkmıştı. Sizin bebekler ne durumda iştah konusunda