karaniremm Gzm8 ben mastit ameliyatı oldum apse boşalttılar genel anestezi aldım ilk sütümü sağıp attım sonra emzirdim emzirmeye devam edin ama bunu bu ameliyatı yapan doktorlar bilmez kadın doğumcunuza sorun diğerleri emzirmeyin diyolar garanti olsun die
karaniremm Gzm8 evet ben bisey olucağını sanmıyorum. Çünkü sezeryandan sonrada anestezili şekilde emziriyoruz