Ya kızlar iki ay oldu tek uykuya düştük başlarda güzel uyuyordu iki iki buçuk saat şimdi bir saat bile zor yani e iki de uyanıyor akşam 8 e 9 a kadar inanın canımı çıkartıyor sürekli mızmız sürekli ağlıyor çıldırmak üzereyim yalnızım yardım edenimde yok
Lütfen bana geçici deyin 22 aylık bu arada