Sonsuz18 öyle hem taahhüt bitmeden fiyat artıyor yeni anlaşma yapmanız lazım diyolar fiyatı yükseltip alttan girip üstten çıkıp yeni taahhüt yapıyolar ve biz kapatmak istedik cayma bedeli istediler hem kutuyu verdiğimiz yer bizden cayma bedeli istedi ve aldı hemde eşime ödediği halde oraya ödemeyecektiniz diyip tekrar fatura çıkardılar verdiğimiz parayı asla geri vermediler parayı alan kişi işten çıktı vs diye bir ton yalan söylediler Allah bildiği gibi yapsın onları asla bulaşmayın