Kızlar merhaba 9 ay oldu doğum yapali düzenli adet görüyorum fakat bu adetim uzun sürdü normalde 7 günde biter lekelenme şeklinde hala geliyor 4 temmuzda regl olmuştum başına gelen var mı ya normal mi randvu aldım Çarşamba günü gidicem ama içimi bı rahatlatin ya 🥵 dün mesela bitti gibiydi az önce yine leke geldi kahverengi