Aryakus01 N-nil bende çok merak ediyorum. Esim almak istemiyo . Bu ay ortopediye gitcez doktora danışıp karar vercem artik
honeyson N-nil doktorlar yürüteci kesin bir dille önermiyorlar. Ben de o yüzden almadım kullanmayacağız . Bence yürüteç bebeğin ihtiyacından çok annelerin bebeklerini oyalamak için kullandıkları bir araç o yüzden hiç gerek yok
Mevadad N-nil bebeğiyle uğraşamayanlar kullanıyor genelde. bebek denge kavramını öğrenemiyor. yürümesi zorlaşıypr kafayı gömüyor sağa sola.
Yagiz25 Önermiyolar ama ben kullanıyorum 15 er dk günde 3 kez falan.yurutecin ayaklarını takmadım altta bezi var yani ayakları yere basmiyo esnek bezin üzerinde hareket ettikçe sallaniyo.6+20 günlük oğlum.tekerleklerinide takarım yakinda
elvinmasal Mevadad kesinlikle bana da herkes “koy içine rahat rahat işini yaparsın “diyor ama kesinlikle almayı düşünmüyorum
Myagz N-nil ortopediye gittim biz zaten düşünmüyorduk ama kendiliğinden uyardı kesinlikle yürüteç kullanmıyorsunuz diye