ada99 kızlar 11,5 aylık kızım hep böyle yürüyo normalde kendisi yürümüyor ama ellerinden tutsak anca parmak uclarında yürüyo doktora goturdum cocuk norolojiye gitmemi istedi of çok korkuyorum başına gelen var mı?