Kızlar merhabalar geçen ay yazz doğum kontrol hapini kullanmaya başlamıştım ama beş gün sonra bıraktım varis nedeniyle ama adet süremi uzattı on onuc gün felan bu ayda beş gündür gecikme yaşadım dorduncu gün gecikmemde test yaptım negatif korunmasız ilişkimde olmadı yine de korkuyorum bu ilaçla geciken oldumu acaba 🙄