Merhaba
4 yaşında oğlum yakınımızda bir caminin alt katinda subyan okulu var 4 6 yas arası bugun konuşmaya gittim.
Diyanete bağlı olduğunu suan ücretin başlı olmadığını ve kitap setleri alınacağını söyledi. 9 dan 2 ye kadar öğle yemeğini bize verilen listeye göre goturucekmisiz
Boyama makas çalışması cüz çalışması olacakmış
Daha önce çocuğunu gönderen var mı? İlk deneyimim o yuzden fikir almak istiyorum