Neslimmmm Okyanusolmak deniyorum sakinleşiyorda ağrısı aklına gelince yine ayni simdi biraz iyi bakalim aksama dogru nasil olurr bilemiyorum😞
NurrC Taze_1anne aşıdan önce ateş düşürücü tavsiye edilmiyor aşı etkisini azaltıyormuş. Ateşi 38.5 olmadan ateş düşürücü verme dedi bana doktor. Öncesi zaten verilmemesi gerekirmiş
Taze_1anne NurrC vala verdim yaptırdım aşısını formadan bakmaya fırsatım olmadı.. Yazık nasıl agladı ya kendi aşımda vardı benim kolum bile sızlıor ufacık yavrularımız nasıl dayansın o aglarken canımdan can gitti
Neslimmmm Taze_1anne geçti sanırım uyuyor rahatladı biraz kundak yapın isterseniz çünkü benm bebeğim tam uykuya dalmıştı sıçrayınca kolu kıpırdadı acıdı ondan sonra uyuyamadı baya kötü ağladı😞 mor calpol verin hemen ateşi çıkmasn inşallah kolay geçer 🙏🏻
Taze_1anne Neslimmmm aşıdan önce verdim kundakladım ayagımda sallıorum biraz huysuz insallah cabuk atlatırız
Neslimmmm Taze_1anne insallah ama calpol vermeyi ihmal etmeyin ben dün 3 defa verdim rahatladı doktorum bısey olmaz ver dedı 6 saat aralıklarla bakalım
Taze_1anne Neslimmmm şükür bizim pek huzursuzlugumuz olmadı :) bilmiorum bugun olurmu ama ilk gün iyiydik
Neslimmmm leylafaruk11 çok şükür düzeldi gayet iyi teşekkür ederiimmm 🙏🏻 Dün baya kötüydü ilk gün demekki öyle oluyormuş