Merhaba anneler doğum yapalı 2 ay olcak tam yarın 13 temmuz da bu gece regl olmuşum bana çok erken geldi diye düşünüyorum dün sancım vardı biraz ama regl olacağımı aklıma gelmedi yani ne güzel hamileyken olmuyorduk kafamız rahattı işd yine başladı her ay bu sancılar aslında bir yandan iyi de neyse siz de erken olan var mı normal durum mu henüz daha doktora da gidemedim