efeninannesi4207 Domates 15 Salatalık 15 Biber 30 Fasulye 60 Bamya 60 Kabak 10 Patlıcan 10 Vişne 40 Üzüm 60🌼Şeftali 35🌼Muz 20🌼Kaysı 20 Sizin Oralar da Ne Kadar Az Önce Gittim Geldi m Pazar Böyle Kışlık Almalımıyım Sizce Yoksa Fiyatlar Düşer mi Sonra mı Alayım
pasaklisinkukuli efeninannesi4207 neresi burası cok ucuz domates 35den aşagı yok salatalık 30 40 arası fasulye 80 vişne 60 80 arası üzüm 70 civari
Dmt-01 efeninannesi4207 bu fiyatlar nerde bacım saaltağı daha dün 40 liradan aldık muz 60dan aşağı yok damates 30 civarı heryerde patlıcan kabak hep 30
efeninannesi4207 limonzeytinmom ay öyle mi demek daha çok pahalı yerler var. Burası Konya ilçesi canım
limonzeytinmom efeninannesi4207 var tabi kız ki bizim oldugunuz ilçe da normal fiyatlar yani. İstanbulun her yeri farklı. Muz 45 50 den alıyorum Domates salatalık 35 45 arası Biber 40 dan aşagı yok 2 haftadır da gidemiyorum pazara
anneyimannea efeninannesi4207 hangi ilçesindesiniz bizde konyadayiz fiyatlar hemen hemen aynı bence domateso kasayla gelince daha ucuz olur o yüzden şuan almayın derim
efeninannesi4207 Dmt-01 evet hep yazanlar oldu da pahalıymış gerçekten. Konya’nın ilçesinde canım burası
aylizinannesiiii efeninannesi4207 domates 10 tl biber yirmi tl salatalık 40 tl uygun baya patlıcan 20 tl bamya 50 tl 400 tl baya bir haftalık alışveriş yapıyoruz kıyafetler de uygun kızıma elli tl şortlar tişörtler aldım
TheLatte efeninannesi4207 dün gittim pazara . Muz 1 kilodan fazlaydı 77 lira tuttu. Salatalık 25 Pembe Domates 2 kilo 70 Kiraz 55 Kayisi 40 Fasulye 80 Kıl biber 80 Havuç 15 Kavun 40 Patates 5 kilo 100 Soğan 30 Kabakla ve patlican aldim ikisinede 30 verdim 😂 İstanbulda bir pazar 😂
lolitam efeninannesi4207 biz ostanbuldayiz 50 den aşağıya meyve yok sebzede 35 den aşağıya yok çok uygunmus nerde oturuyorsunuz
efeninannesi4207 anneyimannea bura da.benim olduğum yerde kimse yok. Tanıdık çok olunca yazarsam şimdi tanıdık da çıkabilir😂
efeninannesi4207 beyazpapatyamom gel kiz 😂. Valla burası çok ucuz diğer yerlere göre eşim maaş 13 bin alıyor biz geçirebiliyoruz zam yapacaktı onu bekliyoruz 15 falan verecek sanırım
beyazpapatyamom efeninannesi4207 biz asgarinin bir tık üstüyüz ay sonu ney bilmiyorum 😂😂😂 maaş yatıyor geri gidiyor 1 dk da 😂😂