Kızlar görümcem hamıle ama kese görünmüyor pazartesı ogrendık gebelıgını Dr kese görünmüyor demıs beta degerı 1600 cıkmıs . Bugün Dr gıtmıs yıne kese gorunmemıs 5+2 haftaymıs Dr vıtamın vermemıs ama kullanıon mu demıs. Bu haftaya ve değere görünmeyen keseye göre bnm aklıma dış gebelık geldı kendım yasadım cubku. Şimdi yıne kan degerını öğrenmek ıcın hastaneye gıdıyorlar. Geç döllenme vs başka bır durum olma şansı olurmu haftaya değere ve görünmeyen keseye göre